Mēs izmantojam sīkdatnes (cookies), lai nodrošinātu Jums pēc iespējas labāku mājaslapas lietošanas pieredzi. Lai uzzinātu vairāk un pārlūkotu sīkdatnes, iepazīstieties ar mūsu Sīkdatņu apstrādes nosacījumiem sadaļā "Sīkdatņu politika".
 
Piekrītu visam

Obligātās sīkdatnes -  nodrošina svarīgas funkcijas, piemēram, mājaslapas lietojamību. Bez šīm sīkdatnēm mājaslapa nevar darboties pilnvērtīgi. Tā kā obligātās sīkdatnes ir nepieciešamas drošai pakalpojumu sniegšanai, no to izmantošanas nevar atteikties. Ja, neskatoties uz drošības riskiem, Jūs nevēlaties saņemt no mums obligātās sīkdatnes, pārlūkprogrammas iestatījumos Jūs tās varat bloķēt vai izdzēst.

Nosaukums Pakalpojumu sniedzējs Nolūks Termiņš Veids
laravel_session virsi.lt Uztur pārlūka sesijas datus, lai nodrošinātu lapas pamatfunkcionalitāti viena apmeklējuma ietvaros. sesija http
xsrf-token virsi.lt Tiek izmantots lapas aizsardzībai pret ļaunprātīgiem vai viltotiem HTTP pieprasījumiem. sesija http
show_cookie_notice virsi.lt Glabā cookies (sīkdatņu) paziņojuma loga stāvokli aizvērts/atvērts. 5 gadi http
Citas pieejamās valodas:

Klientu apkalpošanas speciālists/-e

Kalna iela 17, Aizkraukle, LV-5101

Pievienojies strauji augošā energoresursu tirgotāja un ērtas iepirkšanās veikalu tīkla komandai! 

Darbavieta ar īpašu enerģiju


Tu saņemsi:

  Atalgojums pirms nodokļu nomaksas no 1200€/h 


  Jaudīgu veselības un nelaimes gadījumu apdrošināšanu;
  
  Atlaides visās Viršu tirdzniecības vietās Tev un Tavam tuviniekam; 


  Atbalstu profesionālai izaugsmei.


JA TEV IR:

  • Darba pieredze klientu apkalpošanā;
  • Ļoti labas saskarsmes, sadarbības un argumentācijas prasmes;
  • Teicamas klausīšanās prasmes, lai izprastu klienta vajadzības un piedāvātu jaunus risinājumus;
  • Drosme pārliecinoši piedāvāt un aktīvi pārdot Viršu pakalpojumus un produktus;
  • Spēja saglabāt mieru un profesionālu attieksmi saspringtās situācijās;
  • Precizitāte un analītiskās prasmes;
  • Teicamas prasmes darbā ar MS Office;

 

MĒS TEV UZTICĒSIM:

  • Nodrošināt kvalitatīvu klientu servisu (sniegt skaidru informāciju klientiem gan pa tālruni, gan elektroniski);
  • Pārdot uzņēmuma pakalpojumus un produktus;
  • Veikt izejošus pārdošanas zvanus potenciāliem klientiem;
  • Noformēt rēķinus klientiem par Viršu produktiem un pakalpojumiem;
  • Darbu ar datu bāzēm - datu ievadi, apstrādi un atskaišu sagatavošanu;
  • Klientu degvielas karšu un lojalitātes karšu un programmas datu bāzes uzturēšana. 

 

Pievienojies!


Aizpildi pieteikumu vai sūti savu CV uz darbs@virsi.lv 

Sazināsimies ar kandidātiem, kuri tiks aicināti uz sarunu. 
Iesniedzot CV, pretendents piekrīt, ka Virši veic tai nodoto datu apstrādi šī amata konkursa ietvaros. Dati tiks uzglabāti 3 mēnešus. 


 

Pievienojies strauji augošā energoresursu tirgotāja un ērtas iepirkšanās veikalu tīkla komandai! 

 

Savu motivācijas vēstuli un CV lūdzam sūtīt uz darbs@virsi.lv ar norādi Klientu apkalpošanas speciālists/-e.

Jautājumu gadījumā lūgums sazināties ar Virši-A personāla konsultanti Daigu Keišu pa tālruni 28630007.

 

Informējam, ka sniegsim atbildi tikai tiem kandidātiem, kuri tiks aicināti uz 2. atlases kārtu.

 

Iesniedzot CV, pretendents piekrīt, ka AS VIRŠI-A veic tai nodoto datu apstrādi šī amata konkursa ietvaros. Dati tiks uzglabāti 3 mēnešus. 
Vairāk par Personāla atlases personas datu apstrādi lasi šeit.

 

Vēlies pievienoties Viršu komandai?

Droši sūti savu pieteikumu un tiekamies uz sarunu.
Ja Tev ir kādi papildus jautājumi, raksti uz darbs@virsi.lv  vai zvani uz (+371) 28019282, (+371) 28630007
Sūtīt pieteikumu